top of page

Darmowy poradnik - postępowanie z uzależnionym . Droga do leczenia


Codziennie dostaję po kilka telefonów i emaili z pytaniem,Panie co ja mam robić, ja juz nie umiem z tym człowiekiem rozmawiać. Gdyby tak zebrać te wszystkie pytania w jednym miejscu było by tego sporo i nie sposób na wszytkie odpowiedzieć. Postanowiłem, w jasny i klarowny sposób,opisać dlaczego tak sie dzieje.Wyjaśniam dlaczego takie osoby,reaguja odwrotnie do naszych oczekiwań. Postanowiłem też pokazać metody radzenia sobie z takimi osobami,aby nasze działania doprowadziły do podjęcia terapii.Poradnik jest darmowy , do pobrania TUTAJ. Wystarczy wejśc podać maila,poradnik otrzymacie automatycznie.Prosze o udostępnianie,kopiwoanie czy przesyłanie dalej.Wierzę że ta wiedza przyda sie wielu osobom.Prosze także o opinie,sa dla mnie ważne.Pozdrawiam i życze Pogody ducha



Ostatnie posty
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page